Content Marketing is all the Marketing that’s left.” ~ Seth Godin

Vinzi ceva online? Indiferent ca este vorba despre e-commerce sau despre un site cu anunturi, un marketplace sau continut publicat pe retele sociale sunt cateva reguli generale care se aplica. Reguli de „bun simt” le spun eu. Indiferent prin ce metoda, anunturi platite, facebook, adwords, mailing, afiliere sau oricare alt canal de promovare online folosim, sensul utilizarii acestora este de a aduce trafic catre locul in care noi vindem ceva. Practic cumparam vad. Locul in care vindem, landing page-ul adica, functioneaza precum un magazin traditional. Cu cat oferta este mai buna, mai variata, mai inteligent expusa si reliefata, cu cat este mai cuprinzatoare din punct de vedere al informatiei, ne cresc sansele de a vinde. Adica, in termeni de comert online, ne creste rata de conversie. Deci, practic inainte de a aplica strategii de marketing, inainte de a aduce trafic, inainte de a-l nisa, inainte de a masura statistici, trebuie sa avem oferta. In sens propriu, primul si cel mai important lucru, pilonul de la care porneste intreaga structura sau/si strategie este descrierea produsului/serviciului. Cu cat aceasta este mai bine facuta, mai originala, mai cuprinzatoare, dar nu prea lunga sa nu devina plictisitoare, cu atat sansa de a vinde creste. Reclamele devin mai eficiente, google te vede mai bine si cresti dpdv seo, clientii te apreciaza, revistele de specialitate si/sau bloggerii au de unde prelua material de calitate si cresc sansele sa scrie despre tine. Si toate acestea se vor intampla daca fundatia este corect conceputa. Fundatia oricarei afaceri este prezentarea coerenta si profesionista a produsului sau servicului vandut. De la un continut de calitate, bine structurat, elocvent si coerent se construieste intreaga strategie de marketing. Continutul este tezaurul cel mai de pret al unei afaceri, acesta face diferenta la final.

Credeti ca domnul al carui anunt l-am prezentat in poza, ar fi vandut mai repede si mai scump masina daca ar fi avut o descriere coerenta, bine structurata si corect scrisa?