Afla cum sa ai parte de un somn linistit si sa rezolvi problemele somnului prin metode dovedite stiintific!

Ai o durere de umar?

Daca te trezesti cu dureri la umar sau daca le ai inainte sa te pui sa dormi, incearca sa nu mai dormi pe partea pe care este umarul care te doare. Cea mai buna solutie este sa dormi intins pe spate, foloseste o perna ortopedica care sa-ti sustina capul si o alta perna pe care sa o ti pe stomac. Daca, totusi nu poti dormi pe spate, atunci aseaza-te pe partea opusa durerii si pune perna in loc de stomac intre picioare.

Te doare spatele?

Te trezesti dimineata cu dureri de spate sau le ai de ceva timp si ajungi sa te culci cu durerile active? Atunci incearca sa dormi pe spate, cu capul pe o perna ortopedica si cu o perna sub picioare, in zona genunchilor. Aceasta este o metoda de a iti linisti durerile si de a relaxa vertebrele. In cateva zile durerea va disparea.

Te trezesti cu dureri de gat?

Daca te trezesti dimineata cu dureri de gat, atunci incearca sa dormi pe spate iar sub ambele brate pune cate o perna, in felul asta vei echilibra nivelul vertebrelor care ajung la gat si vei relaxa incordarile musculare. Daca nu poti dormi pe spate, incearca sa folosesti o perna mai subtire, ideal ar fi sa aiba exact grosimea distantei dintre umar si gat, astfel incat gatul tau sa stea pe perioada somnului in pozitia dreapta.

Sforai mult si tare?

Daca sforai mult si tare sau chiar daca sforai mai incet, acest lucru nu este sanatos si este foarte deranjant, mai ales daca nu dormi singur. Solutia stiintifica propusa de noi este sa-ti alegi cu atentie perna, ai putea sa incerci o perna anti-stres, special conceputa pentru a traversa aerul in timpul noptii si a oferi o oxigenarea potrivita. Deasemnea, dormi pe o parte si mai foloseste o perna pentru a-ti crea o pozitie a capului astfel incat limba sa stea intr-o pozitie cat mai naturala si sa nu iti creeze nevoia, inconstienta de a deschide gura in timpul somnului.

Te trezesti des in timpul noptii?

Daca te trezesti des in timpul noptii cel mai probabil este din cauza temperaturii din camera sau a lenjeriei de pat pe care o folosesti. Incearca sa dormi intr-o camera in care sa nu fie o temberatura mai mare de 20-21 de grade Celsius. Deasemnea, iti recomand sa folosesti o lenjerie de pat din bumbac 100%, si materialele sintetice sau mixurile de fibre pot fi calitative, dar daca te trezesti des in timpul noptii cel mai probabil este din cauza temperaturii, asa ca ai nevoie sa dormi pe fibre naturale 100%.

Sursa pozelor si sursa de inspiratie pentru articol: Brightside